Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Andrea Veldhuysen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Andrea Veldhuysen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!

Blijf op de hoogte en volg Andrea

09 April 2014 | Nederland, Ommen

Heehoi mensen, bij deze heb ik besloten om toch ook maar een blog bij te houden tijdens mijn stage. Het is natuurlijk alleen voor de mensen die er interesse in hebben om het te lezen :)

Normaal ben ik niet z'n ''blog'' type maar bij z'n ervaring vond ik toch wel een leuk idee!

Momenteel ben ik druk nog bezig met pakken want ja vrouwen en koffers.. één groot DRAMA!!

Deze week geniet ik nog even van de laatste dagen met mijn lieve vriend, familie en mijn beste vriendinnetjes!

En Zondag ochtend is het dan eindelijk zo ver en vertrek ik naar Gran Canaria, I can't wait!!

Liefss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 3388

Voorgaande reizen:

13 April 2014 - 15 September 2014

Mijn tweede buitenlandse stage

Landen bezocht: