Eindelijk mijn eerste reisverslag!! - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Andrea Veldhuysen - WaarBenJij.nu Eindelijk mijn eerste reisverslag!! - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Andrea Veldhuysen - WaarBenJij.nu

Eindelijk mijn eerste reisverslag!!

Blijf op de hoogte en volg Andrea

21 April 2014 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Pffff eindelijk kan ik beginnen met mijn eerste reisverslag! De eerste week was voor mij totaal niet moeilijk wat ik dus niet had verwacht..

Ik kwam op het vliegveld en werd weggebracht in een busje met een privé chauffeur die met alle trots vertelde hoe leuk het eiland was en hoe leuk ik het hier wel niet zou hebben.

Dat gaf me al snel positieve moed, zodra ik aankwam in het hotel was iedereen meteen super aardig en werd je meteen al gezien als één van de groep wat echt meteen een vertrouwd gevoel gaf.

ik kwam aan in de ¨village¨ en meteen iedereen kwam naar me toe van Heee ben jij de nieuwe stageloper? super gezellig allemaal. het leuke is hier ook dat iedereen hier verschillende nationaliteiten heeft dat maakt het net toch wat moeilijk om te communiceren.

de dag erna moest ik meteen met de bus ´s ochtends vroeg naar Mas Palomas voor het aanvragen voor mijn werkvergunning, DRAMA want het was mijn eerste dag op het eiland alleen op stap.. gelukkig heeft mijn spaanse taal mijn gered!

Toen ik terugkwam had ik nog tijd om nog even van mijn vrije dag te genieten! daarna leerde ik s avonds nog meer mensen kennen bij het avondeten (half 10)

Direct de dag erna begon mijn eerste stagedag super hectisch want heel veel Spanjaarden waren vrij dus het hele hotel was vol. jammer genoeg kon ik de eerste dag nog niet veel doen maar ik leer nu steeds meer en ik moet zeggen dat het echt al een stuk beter gaat! en dat na 1 week :)

Vaak gaan we na werk uit in Puerto Rico, ook al moeten we de dag erna vroeg beginnen. het is eigenlijk niet echt te doen maar het hoort bij een buitenlandse stage. (vind ik zelf haha)

Als ik het zo bekijk denk ik dat ik liever hier zou willen wonen en werken, Spanjaarden zijn over het algemeen opener en accepteren je sneller dan de Nederlanders dat is ook de reden waarom ik me hier echt thuis voel.

Voor de rest heb ik deze week te maken gehad met super veel verschillende klanten, over het algemeen hebben de Engelsen echt geen manieren en komen ze vaak dronken aan de receptie, de rest van de toeristen zijn de Duitsers, mensen uit Scandinavië en de Spanjaarden.
en jaaa gisteren mijn eerste Nederlandse klanten gehad!! toch wel fijn soms om oud vertrouwd Nederlands te kunnen praten.

Ik denk dat ik nu hierbij laat omdat er nog wel wat werk op me te wachten staat! Ik probeer jullie een beetje up to date te houden :)

Hopefully you enjoyed reading this!!

Besos y saludos!!







  • 21 April 2014 - 18:29

    Astrid :

    Hee Andrea, superleuke om dit te lezen, veel succes nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 3391

Voorgaande reizen:

13 April 2014 - 15 September 2014

Mijn tweede buitenlandse stage

Landen bezocht: