Eerste maand zit erop!! - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Andrea Veldhuysen - WaarBenJij.nu Eerste maand zit erop!! - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Andrea Veldhuysen - WaarBenJij.nu

Eerste maand zit erop!!

Blijf op de hoogte en volg Andrea

13 Mei 2014 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Het is waar wat ze zeggen ¨Time flies when you are having fun¨ de tijd vliegt hier echt voorbij en kan ook niet geloven dat het alweer een maand geleden is!

Ik heb het hier nog steeds super naar mijn zin, begin steeds hechtere band met alle collega´s van het hotel en de stagelopers van de ¨village¨ op te bouwen, allemaal echt hele lieve mensen.

Er zijn ondertussen natuurlijk wel wat mindere dingen gebeurd net zoals vanochtend dat ik wakker werd omdat er een grote kakkerlak in mijn bed zat! AAAAAH!!

En vrijdag tijdens het uitgaan in een bar is een handtasje van mijn kamergenootje gestolen terwijl ik er minder dan een meter vandaan aan het dansen was en er bijna geen mensen waren.. maar de dader is opgepakt dus dat scheelt wel!

Deze week word voor mij een rustige week omdat ik ochtenddiensten heb dus dan zit stappen er jammer genoeg niet in.. en voor de mensen die denken dat ik hier alleen maar uitga, uhmmm ja dat valt nog wel mee! haha.

In mijn vrije dagen ben ik van plan om alleen op stap te gaan en de mooiste natuurgebieden te bezoeken! want het eiland heeft nog veel te bieden en natuurlijk wil ik allesss zien :)

Voor de mensen die afvragen als ik heimwee heb, Hmm eigenlijk niet.. dit voelt meer thuis dan Nederland ook al heb ik daar natuurlijk iedereen zitten die ik lief heb, maar de Spaanse cultuur bevalt me nu eenmaal beter :D

Ik hoop dat jullie dit interessant genoeg vonden en als jullie benieuwd zijn naar anderen dingen vraag maar :)

Veel liefs de receptioniste van Lago Taurito!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 1118
Totaal aantal bezoekers 3385

Voorgaande reizen:

13 April 2014 - 15 September 2014

Mijn tweede buitenlandse stage

Landen bezocht: